söndag 29 mars 2009

Filosofier kring mitt icke-stökande

Då har en ny dag nått mig och jag vet att jag tyckte att jag hade varit allmänt ostökig igår, då jag knappt ens nådde fram till dansgolvet, utan höll mig i foajen och minglade. Men säkert att några opassande saker slank ur mig, allt annat vore konstigt. Dock säger spåren att jag var inne på facebook och härjade kring 04:30-snåret och uppenbarligen var lyrisk över fågelsången utanför fönstret sådär på morgonkvisten. Inga konstigheter. Jag lovade nog också bort mig till något slags giftermål när allt kommer omkring. Och tappade en öl. Kan också ha varit så att det som räddade mig från Fröken Stök är faktumet att Ågatan stängdeen timme tidigare än vanligt p.g.a. sommartiden. Det tackar vi för, finns alltså bara fördelar med sommartid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar