söndag 19 april 2009

Mellanfest på Kontoret

Eder Vega, ligger för tillfället en natts sömn back, pga intensiva studier och arbete inom studentfester, där kvinnor och män iklädda lakan kopulerade, betedde sig allmänt okristligt och drack bisarra mängder alkohol. Jag har även utövat slaveri, alltså själv provat på livet som slav under ett par timmar, det hela var en ganska trevlig tillställning om jag får säga det själv. Sen hände det: jag fick äntligen se mina EMOnomer. FANTASTISKT. De verkade trivas bra, så bra att Vesslan hade kvar lite av sitt emosmink lagom till middagssittningen, så även jag högg in på flaskan, och som vanligt inte spottade i glaset. Mellanfest tyckte jag att det var för sent för, men övriga kollektivet försvann iväg. Det hela löste jag med en vän, mellanfest på festen så att säga. Vi gick in på Kontoret. Och så satt vi där i en timme och drack rosse. Kontoret är den ständiga nödlösningen, dit man alltid kan gå när det krisar, även om det är lite trångt för det mesta. Alltså: tag första bästa toalett. Gå in. Ha med dig alkohol och en vän. Lås in dig. Drick. Ha mellanfest på toaletten. Inga konstigheter som helst. Nåväl, jag har inte hört några livstecken från mina emonomer idag, och hoppas på resumé SNARAST.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar