måndag 2 februari 2009

Byteshandel

Hur många fans ska Vesslan ha egentligen? Jag blir fanimej sotis. Men okej. För att fullkomligt chocka både Vessla och Vespa såhär på måndagens morgonkvist kan jag tala om att jag i mina ägor hade... håll i hatten: ETT JÄGERHAWAIIHALSBAND! Jag erövrade det på After Ski-festen förra lördagen och var därmed BÄST. Men det blev inte långvarigt. 12 timmar lite drygt. Som ni kanske minns så lade jag mig ner i vågrät position på söndagseftermiddagen, jag svimmade alltså. Då rövades bandet bort. Men jag vet var det befinner sig, om Vesslan och Vespan är riktigt snälla mot Vega kan de få direktioner och återerövra den förlorade skatten. Kostar bara en matlåda!

2 kommentarer:

  1. jag kan laga gulasch till dig! men bara om jag får göra om halsbandet till en scarf jag kan ha runt min skjorta med uppvikt krage (alternativt runt handleden)

    SvaraRadera
  2. Ang Vesslans populäritet: Slank och Slimmad har alltid varit ett vinnande koncept.

    Men visst ska vi i V.L.E.K (Vesslan La Erotica Klubben) ta oss en tankeställare...

    Även solen har sina fläckar.

    / Vesselfan

    SvaraRadera